
CP Sistemes microinformàtics
Aquesta actuació està impulsada i subvencionada pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya – SOC – amb fons rebuts del Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports i del Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE)
Els principals objectius de la microinformàtica es basen en instal·lar, configurar i mantenir sistemes microinformàtics per utilitzar-los, a més de donar suport a l’usuari en el maneig d’aplicacions sobre aquests sistemes com a part del servei de suport informàtic d’una organització.



CONTINGUTS
Relació de mòduls formatius i d’unitats formatives:
MF0219_2: Instalación y configuración de sistemas operativos
MF0220_2: Implantación de los elementos de la red local
MF0221_2: Instalación y configuración de aplicaciones informáticas
MF0222_2: Aplicaciones microinformáticas
Formació complementària (45 hores)
MP0278 Mòdul de pràctiques professional. (150 hores)
SORTIDES PROFESSIONALS
Amb aquest estudi es pot accedir a:
- Instal·lador-reparador / instal·ladora-reparadora d’equips informàtics.
- Tècnica/tècnic de suport informàtic.
- Tècnica/tècnic de xarxes de dades.
- Reparador/reparadora de perifèrics de sistemes microinformàtics.
- Comercial de microinformàtica.
Tenen accés directe al CP Sistemes microinformàtics les persones que tinguin:
- Títol de Graduat escolar, E.S.O o estudis superiors.
Les persones que no compleixin els requisits esmentats o no tinguin la titulació homologada, hauran de superar una prova d’accés.
23/03/2026
Preguntes freqüents
#1. Quin cost té el curs?
No té cap cost, ja que és subvencionat.
#2. Què necessito per accedir?
En tots casos es necessita fotocòpia del DNI. Si el curs està dirigit a persones aturades full DARDO, i si està dirigit a treballadors última nòmina. També és necessari el currículum en les formacions de Certificat de Professionalitat, i en alguns cursos en especial certificat d'estudis.
#3. Com puc obtenir el full DARDO?
Has de trucar al SOC al 900 800 046. Comentar lis que estàs interessat/ada a fer una formació al nostre centre i necessites aquest document per poder accedir.
#4. Com puc inscriurem a un curs?
En primer lloc, has de passar pel centre per poder informar-te i omplir la fitxa de l'alumne.
Una vegada tinguem nova informació de la d'ata d'inici fixada... T'informarem i estarem a l'espera de la documentació sol·licitada per aquella formació.
#5. Requisits bàsics per poder aprovar i obtenir el títol.
En totes les formacions que oferim és necessari tenir el 75% d'assistència.
#6. ¿Què es una causa justificada?
En aquesta convocatòria, pel que fa al còmput d'assistència es consideren faltes justificades els motius i la temporalitat següents:
- Malaltia o accident
- Matrimoni o naixement d'un fill/a
- Trasllat de domicili habitual
- Compliment d'un deure inexcusable de caràcter públic
- Realització d'exàmens per obtenir el títol
- Presentar-se a ofertes de feina, entrevistes de feina…
- Causes de força major que impossibilitin lassistència
Altres Causes. Cal justificar-les documentalment i el servei públic d'Ocupació de Catalunya les valorarà